• Guangdong Innovative

24142-25 Agente saponante (per nylon è spandex)

24142-25 Agente saponante (per nylon è spandex)

Breve descrizione:

24142-25 hè un compostu di varii tipi di tensioattivi.

Per l'azzione chimica di l'agenti di sapone è di i tinti, pò elute i tinti nantu à a tela, chì ùn sò micca ligati à a fibra.

Per disperse l'effettu è l'effettu di carica, pò prevene i tinture eluite chì si macchianu di novu nantu à i tessuti è migliurà a solidità di u culore di i tessuti.

Pò esse appiicatu in u prucessu di sapunamentu dopu a tintura per i tessuti di mischi di nylon / spandex, etc. per sguassà a tintura di a superficia.

 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ùn cuntene formaldehyde, APEO o ioni di metalli pesanti, etc. Adatta à i bisogni di prutezzione ambientale.
  2. Pò eliminà in modu efficace a tintura di a superficia, sguassate a macchia è migliurà a solidità di u culore.
  3. Impartite i tessuti lustru brillanti.
  4. Ùn cambia micca l'ombra di u culore.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu trasparente giallu à giallu
Ionicità: Cationicu / Nonionicu
valore pH: 7,0 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Applicazione: Nylon / spandex mischi, etc.

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

Tintura cuntinua

A tintura cuntinuu hè un prucessu per quale a tintura di u tessulu è a fissazione di a tintura sò realizati continuamente in una operazione simultanea. Questu hè tradiziunale realizatu cù un sistema di linea di produzzione induve l'unità sò assemblate in linee di passi di trasfurmazioni consecutivi; questu pò include trattamenti pre- è post-tintura. A tela hè generalmente trasfurmata in larghezza aperta, cusì deve esse attentu à ùn stende u tela. A velocità di corsa di u tessulu detta u tempu di permanenza di u tessulu attraversu ogni unità di trattamentu, ancu s'è i tempi di permanenza ponu esse aumentati utilizendu u trasportu di tissuti di tipu "festoon". U principale svantaghju di u prucessu cuntinuu hè chì ogni guastu di a machina pò causà a rovina di u tessulu per via di tempi eccessivi di staghjunamentu in unità specifiche mentre l'avaria hè stata rettificata; chistu pò esse un prublema particulare quandu stenters currendu à altu temperature sò impiegati postu chì i tessuti ponu esse severamente decolorati o brusgiati.

L'applicazione di tintura pò esse realizatu sia per l'applicazione diretta, induve u licore di tintura hè spruzzatu o stampatu nantu à u sustrato, o per immersione continua di u tessulu in un bagnu di tintura è l'eccessu di licore di tintura eliminatu da i rulli squeeze (padding).

L'imbottitura implica u passaghju di u sustrato à traversu un cuscinettu chì cuntene u licore di tintura. Hè imperativu chì u sustrato hè umitu bè cumu passa in u licore di tintura per minimizzà l'unlevelness. A quantità di licoru di tintura ritenuta da u sustrato dopu à squeezing hè guvernata da a pressione di i rulli di squeeze è a custruzzione di sustrato. A quantità di liquore ritenuta hè chjamata "pick up", un pick up bassu hè preferibile postu chì questu minimizza a migrazione di licore di tintura in u sustrato è risparmia energia durante l'asciugatura.

Per ottene una fissazione uniforme di tinture nantu à u sustrato, hè preferibile secà a tela dopu à u padding è prima di passà à u prucessu dopu. L'equipaggiu d'asciugatura hè di solitu calore infrarossu o per flussu d'aria calda è deve esse senza cuntattu per evità a marcatura di u sustrato è a sporcizia di l'equipaggiu di secca.

Dopu l'asciugatura, u tintu hè solu dipositu nantu à a superficia di u sustrato; deve penetrà in u sustrato durante u passu di fissazione è diventenu parte di u sustrato per via di a reazione chimica (tinti reattivi), aggregazione (tinti di tina è sulfuru), interazzione ionica (colori acidi è basi) o suluzione solida (coloranti dispersi). A fissazione hè realizata in parechje cundizioni, secondu u tintu è u sustrato implicatu. In generale, u vapore saturatu à 100 ° C hè utilizatu per a maiò parte di i tinti. I tinti dispersi sò fissati in sustrati di poliester da u Prucessu Thermasol, induve u sustrato hè riscaldatu à 210 ° C per 30-60 s per chì i tinti si sparghjenu in u sustrato. Dopu à a fissazione, i sustrati sò generalmente lavati per caccià a tintura non fissata è l'ausiliari.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
    TOP