• Guangdong Innovative

33145 Pastilla ammorbidente non ionica (morbida e soffice)

33145 Pastilla ammorbidente non ionica (morbida e soffice)

Breve descrizione:

33145 hè cumpostu principarmenti di cumposti ester spiciali.

Pò esse appiicatu in u prucessu di ammollimentu di tessuti, filati è vistimenti di cuttuni, fibra di viscosa è i so mischii, etc., chì li rende suave è fluffy.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Stabile in alkali, sali è acqua dura.
  2. Conferisce à i tessuti una sensazione di manu morbida è grassa.
  3. Nisun ingiallimentu.
  4. Ùn influenza micca u biancu o l'ombra di culore di i tessuti.
  5. Pò esse usatu direttamente in u bagnu di tintura.
  6. Bona cumpatibilità cù l'agenti di finitura cationici.
  7. Facile per dissolve.Conveniente per aduprà.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Tablet solidu biancu à giallu chjaru
Ionicità: Nonionicu
valore pH: 6,0 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Applicazione: Cuttuni, fibra di viscosa è i so mischi, etc.

 

Pacchettu

Tamburu di cartone da 50 kg è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

Classificazione è proprietà di fibre tessili

Malgradu a diversità di e forme fisiche è strutturali in quale venenu è a cumpusizioni chimica di e sustanzi da quale sò fatti, a tecnulugia di pruduce tutti i materiali tessili parte da u listessu puntu iniziale chì hè fibre.A fibra tessili hè definita cum'è una materia prima tessili generalmente carattarizata da flessibilità, finezza è altu rapportu di lunghezza à spessore.Hè stimatu chì circa 90% di tutti i fibri sò prima filati in filati, chì sò poi cunvertiti in tessuti, è solu circa 7% di fibri sò direttamente utilizati per a fabricazione di i prudutti finali.I prucessi utilizati per a produzzione di materiali tessili ponu esse suddivisi in quattru gruppi principali:

1. Pruduzzione di fibre chì ponu esse naturali o artificiali.

2. Pruduzzione di filati induve certe differenzi tecniche esistenu in filatura di cuttuni, lana, fibri sintetici è mischi di fibre.

3. Fabricazione di tissuti, maglia è non-tessuti, tappeti, tela è altri materiali di foglia.

4. Finitura di u tessulu chì include sbiancante, tintura, stampa è trattamenti spiciali destinati à dà à u pruduttu finali pruprietà specifichi cum'è a repellenza di l'acqua è e proprietà antibatteriche è ritardanti di fibre.

 

Tradizionalmente, e fibre sò classificate secondu a so origine.Cusì i fibri ponu esse (i) naturali, chì à u turnu sò suddivisi in vegetali, animali è minerali è (ii) artificiali, chì sò pruduciuti da polimeri naturali o sintetici, è altri cum'è fibre di carbone, ceramica è metalli.Sta classificazione hè continuamente aghjurnata principalmente per via di l'avvanzi in a fabricazione di fibre artificiali.

L'applicazione di coloranti, ch'elli sò tinti o pigmenti, à i tessili pò esse fattu in diverse tappe nantu à a strada di cunvertisce fibri in u pruduttu finali.I fibri ponu esse tinti in forma di massa solta è dopu utilizati in a fabricazione di filati di ombra solida o melange.In questu casu, una cura particulari deve esse pigliata per ùn causà danni à e fibre perchè questu pò creà difficultà à spinning.

Ci hè parechje scenarii pussibuli per a tintura di fibra cum'è seguente:

 

1. Tinghje una massa solta di una sola fibra, per esempiu, 100% cuttuni o 100% lana.Questu pò esse u casu più simplice, ma ancu a variazione di e proprietà di a fibra pò causà variazioni in u culore resultanti trà e lotte.

2. Dyeing mischi di fibre d'urighjini simili da u listessu tipu di tinture, per esempiu, mischi di fibre di cellulosa o mischi di fibre di prutezione.A difficultà quì hè di ottene a stessa prufundità di culore in tutti i cumpunenti.Per questu tinture deve esse specificamente scelti per equalizà e differenze in a tintura di fibra.

3. Tintura di mischi di fibre di diverse origini induve hè pussibule ottene effetti di culore tinghjendu ogni cumpunente in un culore diversu.In questu casu, hè necessariu di furnisce una mistura uniforme di fibre prima di a tintura;un remixing supplementu dopu a tintura pò ancu esse necessariu.

4. Tintura di i mischi di fibre naturali è sintetici induve i casi tipici sò cuttuni / poliester, lana / poliester, lana / acrilicu è mischi di lana / poliamide.

A selezzione di fibri per questi blends pò esse spiegata da e proprietà cumplementarii di i cumpunenti.Queste mischie rapprisentanu una proporzione considerableu di tessili utilizati per l'abbigliamento per via di u costu di produzzione più bassu, di e boni caratteristiche di cunfortu, di una durabilità mejorata è di una stabilità dimensionale megliu in paragunà à i prudutti di fibra 100% naturali è 100% sintetici.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi