• Guangdong Innovative

44133 Agente anti-ingiallimentu fenolicu

44133 Agente anti-ingiallimentu fenolicu

Descrizione breve:

In u almacenamentu, e fibre di nylon spessu reagiscenu cù BHT nantu à i materiali di imballaggio plasticu, etc., chì porta à l'ingiallimentu fenolicu.

44133 hè principalmente cumpostu di tensioattivi speciali.Pò bluccà u gruppu amminicu terminale nantu à e fibre di nylon per prevene efficacemente l'ingiallimentu fenolu di u culore biancu è i tessuti di culore chjaru.

 

 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Ùn cuntene APEO o formaldehyde, etc. Adatta à i requisiti di prutezzione ambientale.
  2. Impedisce l'ingiallimentu di i tessuti di nylon di culore biancu o culore chjaru per via di BHT in u prucessu di almacenamento è trasportu.
  3. Ùn influenza micca l'ombra di u culore.
  4. Pò esse usatu cù l'agenti sbiancante in u stessu bagnu.
  5. Facile à aduprà.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Liquidu giallu chjaru
Ionicità: Anionicu
valore pH: 7,0 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Cuntenutu: 28%
Applicazione: Nylon

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

Classificazione di finiture

U prucessu di finitura pò esse classificatu in dui gruppi:

(a) Fisica o meccanica

(b) Chimica.

I prucessi fisichi o meccanichi includenu prucessi simplici cum'è l'asciugatura nantu à un cilindru riscaldatu à vapore à varii tipi di calandri, rialzendu per effetti morbidi nantu à a superficia di u tessulu è rompe a finitura di merchenzie piene per una sensazione còmode.

A maiò parte di e finiture meccaniche sò cunnisciute da i tempi antichi è pochi cambiamenti sò accaduti in u so metudu di operazioni.Alcune proprietà fisiche, cum'è a stabilità dimensionale, ponu esse migliurate cù finitura chimica.

A finitura meccanica o "finitura secca" usa principalmente mezzi fisici (in particulare meccanichi) per cambià e proprietà di u tela è di solitu altera ancu l'aspettu di u tela.I finiture meccaniche includenu calandratura, emerizing, compressione shrink[1]age, lifting, spazzolatura è tosatura o cropping.Le finiture meccaniche per i tessuti di lana sono fresatura, pressatura e presa con granchiatura e decatizzazione.A finitura meccanica include ancu i prucessi termali cum'è l'impostazione di u calore (vale à dì, a finitura termale).A finitura meccanica hè cunsiderata cum'è una operazione secca, ancu s'è l'umidità è i chimichi sò spessu necessarii per processà a tela cù successu.

A finitura chimica o "finitura umida" implica l'aghjunzione di sustanzi chimichi à i tessili per ottene u risultatu desideratu.In a finitura chimica, l'acqua hè usata cum'è u mediu per applicà i sustanzi chimichi.U calore hè adupratu per caccià l'acqua è per attivà i sustanzi chimichi.I metudi chimichi anu cambiatu notevolmente cù u tempu, è i finimenti più novi sò stati sviluppati continuamente.Parechji metudi chimichi sò cumminati cù metudi meccanichi, cum'è a calandra, per migliurà l'effettu.Di genere, l'aspettu di u tessili ùn hè cambiatu dopu a finitura chimica.

Alcune finiture combinanu prucessi meccanichi cù l'applicazione di sustanzi chimichi.Alcune finiture meccaniche necessitanu una applicazione di chimichi;per esempiu, l'agenti di fresatura sò necessarii per u prucessu tutale o l'agenti di riduzzione è di fissazione per i tessuti di lana di prova di shrink.Per d 'altra banda, a finitura chimica hè impussibile senza assistenza meccanica, cum'è u trasportu di tela è l'applicazione di u produttu.L'assignazione à a finitura meccanica o chimica dipende da a circustanza;vale à dì, se u cumpunente maiò di u passu di migliuramentu di u tela hè più meccanicu o chimicu.I dispusitivi meccanichi sò usati in e duie categurie;a distinzione maiò trà i dui hè ciò chì hà causatu u cambiamentu di tissutu desideratu, a chimica o a macchina?

Un altru metudu di classificazione hè di classificà e finiture cum'è finiture temporali è permanenti.In fatti, nisuna finitura ferma in permanenza finu à chì u materiale hè servitu;dunque una classificazione più precisa seria tempurane o durable.

Alcune di e finiture temporanee sò:

(a) Meccanica: calandra, schreinering, embossing, glazing, breaking, stretching, etc.

(b) Riempimentu: amidu, argilla di porcellana è altri filler minerali

(c) Applicazione di superficia: oliu, diversi addolcitori è altri agenti di finitura.

Alcune di e finiture durable sò:

(a) Meccanica: retrazione compressiva, fresatura di lana, processi di sollevamento e taglio, fissaggio permanente, ecc.

(b) Depositu: resine sintetiche - sia internu è esternu, lattice di gomma, laminating, etc.

(c) Chimica: mercerisazione, perchmentising, agenti di reticulazione, finitura idrorepellente, finiture resistenti à u focu è ignifugazione, retrazione di lana, etc.

Si deve esse nutatu chì ogni tali classificazione hè arbitraria.A classificazione precisa hè difficiule perchè a durabilità dipende di parechji fatturi.A durabilità pò esse variata, è ùn hè micca pussibule di disegnà alcuna fruntiera trà finiture tempuranee è durable.

I prucessi di finitura sò cusì variati chì hè difficiule di classificà.Per cot[1]ton, parechji prucessi di finitura sò usati largamente, ma sò cusì varii in a tecnica chì hè difficiule di raggruppà.Dapoi parechji anni, i prucessi di dispersione, vale à dì a mercerizazione è a perchmentizazione, eranu l'unicu finitura permanente di u cuttuni, è fermanu sempre di grande impurtanza oghje.I chimichi cumuni utilizati in queste finiture sò a soda caustica è l'acidu sulfuricu, rispettivamente, in una forma moderatamente cuncentrata.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi