• Guangdong Innovative

Addolcitore di Silicone Idrofobu Prodotti Chimici Tessili Per Tessuti di Cellulosa Agente di Finitura 71868

Addolcitore di Silicone Idrofobu Prodotti Chimici Tessili Per Tessuti di Cellulosa Agente di Finitura 71868

Breve descrizione:

A microemulsione di silicone di bloccu mudificatu, hà un aspettu trasparente incolore, dà un manicu ultra suave senza prublema di ingiallimentu.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Funzioni è Beneficii

  1. Stabile in alta temperatura, alkali, sali, acqua dura. Alta resistenza à u cisura.
  2. Ingiallimentu bassu.
  3. Conferisce tessuti morbidi, lisci, morbidi e delicati alle mani.

 

Pruprietà tipica

Apparizione: Fluid traslucentu
Ionicità: cationicu debule
valore pH: 6,5 ± 0,5 (soluzione acquosa 1%)
Solubilità: Soluble in acqua
Cuntenutu: 40%
Applicazione: Cuttuni, fibra di viscosa, modale, cuttuni / nylon è cuttuni / poliester, etc.

 

Pacchettu

Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione

 

 

CONSIGLI:

Processi di finitura chimica

A finitura chimica pò esse definita cum'è l'usu di sustanzi chimichi per ottene una pruprietà di tela desiderata. A finitura chimica, chjamata ancu finitura "umida", include prucessi chì cambianu a cumpusizioni chimica di i tessuti chì sò appiicati. In altri palori, un analisi elementale di un tessulu trattatu cù un finitu chimicu serà diversu da a listessa analisi fatta prima di a finitura.

Tipicamente, a finitura chimica si faci dopu a colorazione (tintura o stampata) ma prima chì i tessuti sò fatti in vestiti o altri articuli tessili. In ogni casu, assai finiti chimichi ponu ancu esse appiicati cù successu à filati o vistimenti.

Finitura chimica pò esse durable, vale à dì sottumessi ripetuti lavaggi o lavaggi secchi senza perde efficacità, o non-durabile, vale à dì intesu quandu solu pruprietà tempuranea sò nicissarii o quandu u tessili finitu tipicamente ùn hè micca lavatu o lavatu seccu, per esempiu certi tessili tecnicu. In quasi tutti i casi, a finitura chimica hè una suluzione o emulsione di u chimicu attivu in acqua. L'usu di solventi organici per applicà finiture chimiche hè limitatu à applicazioni speciali per via di a spesa è di a tossicità reale o pussibule è di l'infiammabilità di i solventi impiegati.

U metudu propiu di l'applicazione di finitura dipende da i sustanzi chimichi particulari è i tessuti implicati è a machina dispunibule. I chimichi chì anu una forte affinità per a superficia di fibre ponu esse appiicati in i prucessi batch da l'esaurimentu in i machini di tintura, di solitu dopu chì u prucessu di tintura hè statu finitu. Esempii di sti finiti applicati di scarico includenu addolcitori, agenti di prutezzione ultravioleta è alcune finiture chì liberanu a terra. I chimichi chì ùn anu micca affinità per e fibre sò appiicati da una varietà di prucessi cuntinui chì implicanu l'immersione di u tessili in una suluzione di u chimicu di finitura o l'applicazione di a suluzione di finitura à u tessulu per qualchì mezzu meccanicu.

Dopu l'appiecazione di a finitura chimica, u tessulu deve esse seccu è, se ne necessariu, u finitu deve esse fissatu à a superficia di a fibra, di solitu per riscaldamentu supplementu in un passu "curing". Un diagramma schematicu di un prucessu di cure di pad-dry-cure hè mostratu quì sottu.

71868


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
    TOP