Agente dispersante 44211, Agente di Prevenzione di Stains Fixing, Agente di Livellamentu
I nostri prudutti sò largamente ricunnisciuti è affidati da l'utilizatori è ponu risponde à i bisogni ecunomichi è suciali di sviluppu cuntinuuAgente dispersante44211, Agente di Prevenzione di Stains Fixing, Agente di Livellamentu, Accolteremu di tuttu u core tutti i cumpratori di l'industria i dui in casa è à l'esteru per cooperà manu in manu, è pruduce un futuru previdibile luminoso inseme.
I nostri prudutti sò largamente ricunnisciuti è affidati da l'utilizatori è ponu risponde à i bisogni ecunomichi è suciali di sviluppu cuntinuuChina Chemical, China Water-Borne Dispersants è agenti di dispersione, dispersante, Agente dispersante, Polvere disperse, Ausiliari di tintura, additivi di tessuti, Agente di livellamentu, Agente di riparazione, Agente di riparazione, Ausiliari tessili, Ciò chì duvete avè hè ciò chì avemu perseguitu.Avemu statu sicuru chì i nostri suluzioni vi purteranu a prima qualità di qualità.E avà speru sinceramente di prumove l'amicizia di i partenarii cun voi da tuttu u mondu. Unemu e mani per cooperà cù benefici mutuali!
Funzioni è Beneficii
- Eccellente dispersità è proprietà emulsionanti.
- Puderà impedisce u difettu di fissazione per via di a coagulazione di l'agenti di fissazione di l'acidu o di un prublema di qualità di l'acqua.
- Bona cumpatibilità. Nisuna influenza nantu à a rapidità di fissazione.
- Una dosa assai chjuca pò ottene effetti eccellenti.
- Cost-efficace.
Pruprietà tipica
Apparizione: | Liquidu trasparente incolore |
Ionicità: | Anionicu / Nonionicu |
valore pH: | 6,0 ± 1,0 (soluzione acquosa 1%) |
Solubilità: | Soluble in acqua |
Cuntenutu: | 15% |
Applicazione: | Nylon è nylon / spandex, etc. |
Pacchettu
Barile di plastica di 120 kg, tank IBC è pacchettu persunalizatu dispunibule per a selezzione
CONSIGLI:
Tintura cuntinua
A tintura cuntinuu hè un prucessu chì a tintura di u tessulu è a fissazione di a tintura sò realizati continuamente in una operazione simultanea. Questu hè tradiziunale realizatu cù un sistema di linea di produzzione induve l'unità sò assemblate in linee di passi di trasfurmazioni consecutivi; questu pò include trattamenti pre- è post-tintura. A tela hè generalmente trasfurmata in larghezza aperta, cusì deve esse attentu à ùn stende u tela. A velocità di corsa di u tessulu detta u tempu di permanenza di u tessulu attraversu ogni unità di trattamentu, ancu s'è i tempi di permanenza ponu esse aumentati utilizendu u trasportu di tissuti di tipu "festoon". U principale svantaghju di u prucessu cuntinuu hè chì ogni guastu di a machina pò causà a rovina di u tessulu per via di tempi eccessivi di staghjunamentu in unità specifiche mentre l'avaria hè stata rettificata; chistu pò esse un prublema particulare quandu stenters currendu à altu temperature sò impiegati postu chì i tessuti ponu esse severamente decolorati o brusgiati.
L'applicazione di tintura pò esse realizatu sia per l'applicazione diretta, induve u licore di tintura hè spruzzatu o stampatu nantu à u sustrato, o per immersione continua di u tessulu in un bagnu di tintura è l'eccessu di licore di tintura eliminatu da i rulli squeeze (padding).
L'imbottitura implica u passaghju di u sustrato à traversu un cuscinettu chì cuntene u licore di tintura. Hè imperativu chì u sustrato hè umitu bè cumu passa in u licore di tintura per minimizzà l'unlevelness. A quantità di licoru di tintura ritenuta da u sustrato dopu à squeezing hè guvernata da a pressione di i rulli di squeeze è a custruzzione di sustrato. A quantità di liquore ritenuta hè chjamata "pick up", un pick up bassu hè preferibile postu chì questu minimizza a migrazione di licore di tintura in u sustrato è risparmia energia durante l'asciugatura.
Per ottene una fissazione uniforme di tinture nantu à u sustrato, hè preferibile secà a tela dopu à u padding è prima di passà à u prucessu dopu. L'equipaggiu d'asciugatura hè di solitu calore infrarossu o per flussu d'aria calda è deve esse senza cuntattu per evità a marcatura di u sustrato è a sporcizia di l'equipaggiu di secca.
Dopu à seccu, u tintu hè solu dipositu nantu à a superficia di u sustrato; deve penetrà in u sustrato durante u passu di fissazione è diventenu parte di u sustrato per via di a reazione chimica (tinti reattivi), aggregazione (tinti di tina è sulfuru), interazzione ionica (colori acidi è basi) o suluzione solida (coloranti dispersi). A fissazione hè realizata in una quantità di cundizioni secondu u tintu è u sustrato implicatu. In generale, u vapore saturatu à 100 ° C hè utilizatu per a maiò parte di i tinti. I tinti dispersi sò fissati in sustrati di poliester da u Prucessu Thermasol, induve u sustrato hè riscaldatu à 210 ° C per 30-60 s per chì i tinti si sparghjenu in u sustrato. Dopu à a fissazione, i sustrati sò generalmente lavati per caccià a tintura è l'ausiliarii senza fissazione.