1.Tinti diretti
A stabilità à u calore di i tinti diretti hè relativamente bona.
Quandu si funnu i tinti diretti, pò esse aghjuntu acqua di soda per aiutà à a solubilizazione.
Prima, aduprate l'acqua dolce fridda per ammuccià i tinti per pasta. E poi aghjunghje l'acqua bollente per dissolvetinture. Dopu, aghjunghje l'acqua calda per dilute. Dopu à rinfriscà, aghjunghje l'acqua à a quantità specificata.
2.Tinti reattivi
I tinti reattivi ùn sò micca resistenti à u calore. À a temperatura alta, sò facilmente dissolvi in acqua.
Puderà aduprà acqua fredda dolce per agghicà i tinti per pasta. E poi aduprate l'acqua dolce à a temperatura adattata per dissolve i tinti secondu a stabilità idrolitica di diversi coloranti. In seguitu, aghjunghje l'acqua dolce calda per dilute. Dopu à rinfriscà, aghjunghje l'acqua à a quantità specificata.
Tipu di bassa temperatura (Tipu X): Aduprate acqua fridda o acqua calda 30 ~ 35 ℃ (Hè statu largamente eliminatu)
Tipu di alta temperatura (Tipu K è Tipu HE, etc.): Aduprate 70 ~ 80 ℃ acqua calda
Temperatura media (Tipu KN è Tipu M): Aduprate 60 ~ 70 ℃ acqua calda
Per i tinti cù solu solubilità, per piacè utilizate acqua calda à 90 ℃.
3.Vat Tinture
U prucessu di dissoluzione di i tinti di tina hè un prucessu di reazzione di riduzzione.
Quandu si dissolve i tinti di tina, a temperatura di dissoluzione deve esse determinata da a cundizione di riduzzione di riduzzione usataagente. Per esempiu, l'agente di riduzzione cumunimenti utilizatu per i tinti di tina hè l'idrosulfitu di sodiu. A temperatura ottima di serviziu hè 60 ℃. A temperatura troppu alta portarà à una grande descomposizione di l'idrosulfitu di sodiu.
4.Tinti sulfuri
Pisà accuratamente a quantità necessaria di tinture in u beaker è aghjunghje l'acqua dolce fridda. Agite i tinture per pasta. Allora aghjunghje u licore di tintura di sulfuru di sodiu chì hè stata dissolta in anticipu è fate bolliri per 10 minuti. In seguitu, aghjunghje l'acqua dolce calda per dilute. Dopu à rinfriscà, aghjunghje l'acqua à a quantità specificata.
5.Disperse Tinture
Quandu a temperatura di ebollizione hè troppu alta, i tinti dispersi sò faciuli di sementà.
Quandu si funnudispersetinture, ponu esse agitati per incollà prima da acqua fredda dolce. E poi noi l'acqua dolce fredda sottu à 40 ℃ per scioglie i tinti. Allora aghjunghje l'acqua à a quantità specificata.
6.Colori acidi
A stabilità à u calore di i tinti acidi hè relativamente bona.
Prima, aduprate l'acqua dolce fridda per ammuccià i tinti per pasta. E poi aghjunghje acqua fogera dolce per dissolve i tinti. Dopu, aghjunghje l'acqua calda per dilute. Dopu à rinfriscà, aghjunghje l'acqua à a quantità specificata.
7.Colori cationici
A stabilità à u calore di i tinti cationici hè relativamente bona.
Prima, aduprate l'acetum acerrimum (per aiutà à a solubilizazione) per mischjà i tinti per pasta. E poi aghjunghje acqua fogera dolce per dissolve i tinti. Dopu, aghjunghje l'acqua calda per dilute. Dopu à rinfriscà, aghjunghje l'acqua à a quantità specificata.
Tempu di Postu: Nov-02-2022