Piantatinturahè di utilizà tinture vegetali naturali per tinghje i tessuti.
Fonte
Hè estratta da a medicina tradiziunale chinesa, piante di lignu, foglie di tè, erbe, frutti è ligumi. Frà, a medicina tradiziunale cinese è e piante di lignu sò i materiali più selezziunati.
Tecniche di pruduzzione
1.Choose i tinti vegetali adattati secondu i culori necessarii. Sappanwood hè adupratu per tinghje u culore rossu.
A pelle di uva hè aduprata per tinghje viola. A pelle di cipolla hè usata per tinghje rosa.
2.Boil the colorants
Pone i tinti selezziunati in a pignatta è aghjunghje una quantità propria d'acqua, poi fate bolliri per una meza ora finu à chì u pigmentu in u tinte hè liberatu sanu.
3.Residu di filtru:
Aduprate una cucchiara o bacchette per caccià u residuu da i tinti bolliti per assicurà chì u liquidu di tintura hè chjaru.
4.Prepare u tissu:
Mette a tela in u liquidu di tintura è assicuratevi chì utissuhè cumplettamente imbiccu.
5. Tintura:
Foglie u tela in u liquidu di tintura per un tempu. U tempu specificu dipende da a prufundità di tintura necessaria. In generale, hè di circa deci minuti à una meza ora.
6.Color fixing:
Dopu a tintura, pigliate u tessulu è mette in l'acqua d'alum diluted per a fissazione per una decina di minuti. Stu passu pò evità di sbiadisce quandu si lava.
7. Lavate è asciugate:
Dopu a fissazione, lavate a tela per sguassà l'excedente di tinture èagente di fissazione. Allora secca, chì deve esse evitata l'esposizione diretta à u sole. Asciugà u tela à l'ombra per mantene u culore uniforme.
Vantaghji di a tintura vegetale
1.Pudete creà culori naturali cambianti senza ripetiri.
2.Plant tinture anu ancu a funzione medicinali, per esempiu radix isatidis pò ghjucà u rolu di sterilizazione è detoxification nantu à a pelle.
3.Comparing cù tinture chimichi, tinture vegetali sò eco-friendly. Sò da materiali puri.
Tempu di post: 27-sep-2024