16.Limit indice d'ossigenu
A frazzioni di u voluminu di u cuntenutu minimu d'ossigenu necessariu per mantene a combustione in una mistura d'ossigenu-azotu dopu l'ignizione di e fibre.
17.Lunghezza di u segmentu
A lunghezza di u segmentu pò esse dimustratu da u numeru di ligami. Se u segmentu hè più curtu, ci saranu più unità chì ponu spustà indipindente nantu à a catena principale è a catena hà una flessibilità più altu. À u cuntrariu, a rigidità serà più altu.
18.Fibra di bambù
Hè ufibraottenuta da l'estrazione di cellulosa da u bambù.
19.Reazione di polimerizazione
A reazzione chì u polimeru hè cumpostu da monomeri di molekulari bassu
20.Conformità
Hè l'arrangiamentu geomètrico è a classificazione di l'atomi in a molécula in u spaziu furmatu da a rotazione in un ligame unicu.
21.Fibra idrolizzata
Si riferisce à ucellulosachì hè idrolizatu in una certa misura dopu l'azzione àcida.
22.Energia cohesive
Hè l'energia tutale di 1 mole di molécule chì si riuniscenu, chì hè uguali à l'energia tutale di a stessa quantità di molécule separati.
23.Rightness
Hè u rapportu di a lunghezza naturale à a longa allungata.
24.Fibra prufilu
In u prucessu di filatura di fibre sintetiche, a fibra cù sezione trasversale non-circulare o fibra cavuta chì hè filata da i buchi di filatura in forma hè chjamata fibra profilata.
25.Creep deformazione
Si riferisce à u fenomenu chì a deformazione di polimeru aumenta gradualmente cù l'aumentu di u tempu sottu una certa temperatura è una piccula forza esterna constante.
Tempu di post: Jul-15-2024