• Guangdong Innovative

U principiu di a finitura ammorbidente

U cusì chjamatu manicu suave è cunfortu di tessili hè una sensazione subjectiva ottenuta toccu i tessuti cù i vostri ditte. Quandu a ghjente toccu i tessuti, i so dite scorri è strofinanu trà e fibre, a sensazione di a manu tessili è a dulcezza anu una certa relazione cù u coefficient di attritu dinamicu di e fibre. Inoltre, a fluffiness, plumpness è elasticità farà ancu a sensazione di a manu di u tessulu. Mostra chì usensazione di manuhè in relazione cù a struttura di a superficia di a fibra. Pigliate per esempiu i surfactant softeners. U principiu di funziunamentu di l'addolcitori hè generalmente pensatu per esse spiegatu in dui maneri. Hè facilitu per i surfactants avè l'adsorzione orientata nantu à a superficia di e fibre. Ancu se i tensioattivi sò adsorbiti nantu à superfici solidi cumuni diminuite a tensione di a superficia, a superficia di a fibra hè difficiule di espansione. E fibri tessili sò custituiti da macromolecule lineari cù una superficia specifica assai grande è una forma assai allungata, chì a catena moleculare hà una bona flessibilità. Dopu avè assorbutu i surfactants, a tensione di a superficia hè diminuita, chì face chì e fibre sò faciuli di espansione a superficia è allargà a lunghezza. Cusì chì i tessuti diventanu fluffy, plump, elastic and soft. Più forte hè l'adsorzione di surfactant nantu à a superficia di a fibra è più grande hè a riduzione di a tensione di a superficia di a fibra, l'effettu suave hè più evidente. I tensioattivi cationici ponu esse adsorbiti assai nantu à a superficia di a fibra per forza elettrostatica (a maiò parte di e fibre anu una carica negativa di a superficia). Quandu u gruppu cationicu face a fibra è u gruppu idrofobu face l'aria, l'effettu di a diminuzione di a tensione superficiale di a fibra hè più grande.

Tissu molle

L'assorbimentu orientatu di tensioattivi nantu à a superficia di a fibra forma un film sottile di gruppi idrofobici disposti ordinatamente versu l'esterno, chì provoca l'attrito trà e fibre chì si verificanu trà i gruppi idrofobici chì scorri l'un à l'altru. A causa di l'untuosità di i gruppi idrofobici, u coefficiente di attritu hè assai ridottu. È u gruppu idrofobicu di a catena hè più longu, si scorre più facilmente. A diminuzione di u coefficient di attritu diminuisce ancu u modulu di flexura è a forza di compressione di i tessuti, in cunseguenza influenza umanicu. À u listessu tempu, a diminuzione di u coefficient d'attrito facilita à i filati di scorri quandu u tessulu hè sottumessu à e forze esterne, cusì chì u stress hè spargugliatu è a forza di lacrime hè migliurata. O durante u prucessu di travagliu, fibri sottumessi à una forza forte tendenu à vultà in un statu rilassatu facilmente, rendendu u manicu suave. Quandu a ghjente toccu fibre, u coefficient d'attrito staticu ghjoca un rolu impurtante in a dulcezza di u tissu. Ma relativamente parlante, a sensazione di a manu mossa di fibre hè più ligata à a riduzione di u coefficient d'attrito staticu.

Tessulu morbidu

L'agentu di finitura addolcente si riferisce in generale à un compostu chì pò esse adsorbitu nantu à a fibra è liscia a superficia di a fibra, aumentendu a dulcezza di a fibra. Attualmente, ci sò dui tipi di usu cumuniagente ammorbidente, cum'è tensioattivi è agenti addolcitori high-molecular. L'agenti addolcitori high-molecular includenu principalmente emulsioni di silicone è emulsioni di polietilene.

60698 Agente ammorbidente

Wholesale 60698 Silicone Softener (Hydrophilic & Silky smooth) Produttore è Fornitore | Innovative (textile-chem.com)


Tempu di Postu: 08-Jan-2022
TOP